Saturday, June 27, 2009

Home » » Bermain Soal Jawab

Bermain Soal Jawab

Share
Bermain Soal Jawab


Fuhh..Lega dah ada kat Shah Alam dah..Malam ni kul 1.45am dah kena kumpul dah. Event start kul 5..Ngantuknye..

Hari ni saya nak ajak anda semua main soal jawab dengan saya. Boleh ke x? Kalau boleh anda download benda kat bawah ni..



Korang janganla takut nak download..Saya bukan bagi virus suruh korang download..Ingat senang ke nak buat virus..kekeke.

Download tau. Lepas jawab bagi komen kat bawah ni menarik ke tak k..:-)



4 comments:

Farieyna Bahri said...

lorr... aku tukar format p xls trus blh bukak, xda pon mau tekan papa lg..

zuar said...

farieyna maksudkan pe..sy kurang faham..hehe

Anonymous said...

sebenarnya ape ni? eden takot kalau keluo antu..mase tekan OK berpuluh2 kali tu saye tutup sparuh lappy saya..duk sorang2 kan.jawab bleh zuar?

zuar said...

anon: kena la try dulu..baru tau ape..xleh gtau..hehehe:-p

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive