Saturday, December 19, 2009

Home » » Nak Hadiah???

Nak Hadiah???

Share

Nak Hadiah???

Kepada anda yang nak hadiah sebagai tanda terima kasih daripada saya kerana menjadi pengunjung setia blog saya, anda boleh menjadi subscriber blog Sumber Informasi Terkini saya. Selepas itu anda boleh e-mel saya di zuar_xpdc87 dengan tajuk NAK HADIAH dan sertakan bersama bukti yang anda dah pun menjadi subscriber. Hadiah itu nanti saya akan send melalui e-mel anda.

Anda tunggu e-mel daripada saya nanti untuk dapatkan hadiah yang tak seberapa itu sebagai penghargaan kepada anda yang telah sudi membaca informasi dan sama-sama belajar daripada blog saya dan saya juga dari masa ke semasa dalam proses pembelajaran untuk menambah ilmu berkaitan komputer, Internet dan sebagainya. Terima Kasih. Jangan lupa pesanan saya.:-)

8 comments:

idirz said...

mcm na mau subscriber? leh ajar saya? saya mash baru dlm main internet nie... oh ya... mcm na mau install network driver? laptop saya acer aspire 4736Z -clayidirz@gmail.com-

zuar said...

masukkan emel di bahagian langgan percuma di atas tu..:-D

ucuuu said...

zuar..btol ke dpt adiah niyh???hehehee.....zuar bile nk adiah befday ucuuu ha???

zuar said...

btl la..hehe..nak hadiah bufday kena dtg rmh la..hehe:-P

jeeBOOM said...

Hadiah dlm bentuk ape ni??? SOftware ke?

zuar said...

dirahsiakan sebelum sampai masanya..:-D

Anonymous said...

btol ke leh dpt adiah nii

zuar said...

ramai dah yang dapat..:-)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive