Sunday, August 15, 2010

Home » » Celcom Broadband Kini Cuma RM48/bulan

Celcom Broadband Kini Cuma RM48/bulan

Share

 Celcom Broadband Kini Cuma RM48/bulan

Kepada anda yang baru bercita-cita nak beli broadband, inilah masanya sebab Celcom tengah giat promosikan pakej terbaru iaitu cuma RM48/bulan. Jika anda register semasa dalam tempoh promosi sekarang, anda cuma perlu bayar RM38 untuk 3 bulan pertama untuk kelajuan 384kbps. Untuk bulan berikutnya anda akan bayar dengan harga asal iaitu RM48. 

Pakej ni tak termasuk sekali dengan modem. Harga terendah yang Celcom tawarkan berbanding syarikat telekomunikasi lain ini kerana disebabkan saranan Perdana Menteri Malaysia dalam bajet 2010 untuk meluaskan penggunaan jalur lebar kepada 50% pada tahun ni berbanding 25% sebelum ni.

Klik di sini untuk maklumat lanjut



2 comments:

WaN said...

Saranan kerajaannyeeeee....
Bila harga turun VOLUME QUOTA dia pun
turun skali jd 1GB..
So xde bezanya..1 bulan utk 1GB..HuHH..Seruan kerajaan ke mcm tu..
Saya percaya kebyakan pengguna kalu bagi
1GB tu x smpai seminggu dah abis..
Bila dah abis 1GB jd slow tahap cipan
Pada semua, jgn tgk pada hrganya shj..
tgk juga pd mutu & kualitinya juga..

Anonymous said...

aah tul 2.. aku sokong..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive