Thursday, September 30, 2010

Home » » Nombor Plat Kereta Unik

Nombor Plat Kereta Unik

Share
Nombor Plat Kereta Unik

Nombor pendaftaran TAN 1 merupakan harga nombor pendaftaran kenderaan termahal pernah dijual oleh Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) berharga RM200,090 dan namun kini ‘tewas’ kepada nombor pendaftaran kenderaan TAY 1.

Nombor pendaftaran kenderaan TAY 1 telah dibeli dengan harga RM220,000 dan ia merupakan harga paling mahal setakat ini
.(Dipetik dari Utusan Online)


Mak datuk!!!...Harga plat pun dah boleh beli 2 bijik kereta kalau macam ni. Sebab nombor tu unik dah tu keluar sekali je sebab tu yang mahal nak mampus kot.Tak mampu den nak beli plat harga macam tu sekali. Baik beli kereta lagi bagus. Untuk orang yang mewah-mewah boleh la pakai kan. 

Kalau tak mampu nak pakai kita tengok dah la. Jom tengok gambar nombor plat kereta yang unik kat bawah ni:
   
MY SITI

 KCT 1

BENTLEY

DADI

CASIO

MEI

NASA

POLIS
 MAFIA
MATI

TAHI


Hmmmmm...memang sangat-sangat unik....:-D.Bertuahla Siti Datuk K beli kereta pun ada nama CT kan.huhu

6 comments:

Diarihatiku1976 said...

ee memang unikk lorrrrrrrrr

y@n@ M!B said...

dorg ni dh xtau nk buat apa dgn duit kut..kayoo sgt..huhu~ :c:

zuar said...

diarihatiku1976: memang sangat2 unik dan mahal:-D

yanaMIB:ye la kot..dari buang saje duit tu baik beli nombor kan.xgi2:-D

Anonymous said...

ad x num plat kat malaysia camnih JE 3..??

zuar said...

ada ke cmtu?ape maksudnya tu?huhu

Arvian'na Hanna said...

huhu semaartttt ;;)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive