Friday, October 15, 2010

Home » » Aku Dapat 100000 harini...Pak Cik Kayo!!!

Aku Dapat 100000 harini...Pak Cik Kayo!!!

Share
 
Aku Dapat 100000 harini...Pak Cik Kayo!!!

Wahhhhhh....Banyak tu dapat RM100000...Pak Cik kayo!!!!...Muahaha..Dapat earning nuffnang RM100000 ke???Jangan dok berangan lebih.100000 kat sini adalah visitor yang ke 100000 sejak Disember 2008. Punya la lama nak dapat visitor cecah 100k ni. Saya mula aktif berblogging ni pun dalam pertengahan tahun 2009. Jadi, dalam masa setahun lebih ni dapat 100000 visitor terasa amat-amatlah hepi..Memang sikit kalau nak dibandingkan dengan blogger-blogger lain. Bukan senang nak buat orang suka melawat blog kita ye dak?

Yang paling hepi sekali penangan Waja Lancer dengan lagu Kalau Berpacaran. Nak tau sebab pe? Sebab 2 keyword ni la dalam masa tak sampai seminggu ni traffik datang mencurah-curah dari pak cik google. Weeee...Harap-harap earning nuffnang pun mencurah-curah gak la kan..Tu pun kalau ada rezeki..:-D. Lagi satu keyword popular bajet 2011..Al-maklumlah petang ni pukul 3.30 pembentangan bajet 2011. Sebab pe??Bonus 2 bulan gaji kot. Tunggu la petang ni nak tau no..

Pukul 12.05 tadi dapat visitor ke 100000


Rekod pengunjung melawat pada satu-satu masa..31 orang online..Terima kasih daun keladi:-D.



Rekod dalam satu hari 1200 orang datang melawat. Bila tu??13/10/2010. Tarikh sebelum Proton Inspira dilancarkan..:-D. Memang betul-betul berhantu penangan keyword Waja Lancer @ Proton Inspira..8-)



Akhir sekali terima kasih la kepada semua yang sudi jengok blog ni. Walaupun tak seberapa tapi ada jugak orang nak masuk..Terima kasih banyak-banyak..Terima kasih daun keladi..Jangan lupa ajak kawan-kawan sekali:-D

3 comments:

ibh said...

Sama-sama..heee:-)....
Pasti bleh dapat ribu2 gak la dr nuff...

zuar said...

ish..xdela smpi cmtu..klu btl skrg jgk g bli proton inspira..wakakaka

y@n@ M!B said...

sama sama :l:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive