Monday, November 22, 2010

Home » , » dR Rozmey Mengamuk Panggung Jadi Tempat Bercumbu

dR Rozmey Mengamuk Panggung Jadi Tempat Bercumbu

Share
 
dR Rozmey Mengamuk Panggung Jadi Tempat Bercumbu

Shah Alam, 22 Nov - Berita yang diterima dari pengamal-pengamal media mengatakan bahawa panggung wayang yang menayangkan filem 2 Alam dijadikan tempat bercumbu disebabkan oleh ramai penonton yang keluar sebelum tamat cerita tersebut. Beberapa orang penonton yang ada untuk tunggu filem tersebut sehingga habis cuma untuk memadu asmara bukan disebabkan oleh keasyikan menonton filem tersebut. Berita ini disampaikan oleh Utusan Internet - www.zuarxpdc.com


Tengok bukti paper kat bawah ni




Bukti melalui video kat bawah ni..dR. Rozmey hampa dengan kutipan 2 Alam. Lawak siot.Tq Cik Yana M!B yang share video ni.:-D



Nak buat keratan akhbar macam kat atas tu tak?:-D..Klik Buat Keratan Akhbar Online Sendiri

2 comments:

y@n@ M!B said...

klaka kn video nih..hehe..

OOoohhoooO buleh buat sendiri keratan akhbar tu ghopenye..cis kenapa sy br tau? =_=

zuar said...

blh thn..hehe.entri tu dh berzaman pun..saje nk refresh blk:-D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive