Saturday, February 12, 2011

Home » » Misteri UFO|Crop Circle|Lingkaran Misteri di Indonesia

Misteri UFO|Crop Circle|Lingkaran Misteri di Indonesia

Share

Misteri UFO|Crop Circle|Lingkaran Misteri di Indonesia

Baru-baru ni kecoh kat Indonesia berkaitan dengan misteri penemuan UFO kat 2 tempat yang berbeza di Sleman dengan Yogjakarta. Sebenarnya bukan UFO tapi lingkaran misteri yang jadi kat sawah besarnya berdiameter lebih kurang 70 meter. Agak besar jugak...Ada yang cakap lingkaran ataupun bulatan tu disebabkan pendaratan UFO..Tapi tak ada bukti kukuh yang nak sahkan benda ni..Memang agak misteri jugak sebenarnya..

Kejadian ni berlaku mula-mula kat Sleman..Korang boleh tengok gambar kat bawah ni..Macam bentuk bunga kan..Cantik gak..


Kalau korang nak baca lagi boleh baca kat bawah ni:



Fenomena ni sebenarnya dah lama jadi dari tahun 1674 lagi. Kalau kat luar  negara jadi kat ladang gandum..Tapi kebanyakkan yang jadi sekarang ni semuanya buatan manusia..Maknanya tipu la bukan sebab UFO..Tapi yang jadi sebelum-sebelum ni pakar pun tengah kaji tak jumpa-jumpa lagi punca macam mana lingkaran tu boleh muncul Ada yang cakap tu fenomena alam la, tapak UFO mendarat la, macam-macam lagi la..Pe2 pun pihak yang berkaitan tengah siasat kejadian kat Indonesia ni..Kita tunggu la macam mana kan...I loike...^_^

Nak tengok gambar Crop Circle lagi boleh terjah kat sini Misteri Fenomena Crop Circle 


Korang agak-agak ni buatan manusia ke ataupun memang betul-betul UFO ek? Ke ni semua budak Hans ni punya keje? Keh3

4 comments:

hans said...

hahahaah
owh
sesuka hati ko tuduh aku buat kan
hahahaha
alah
nih semua orang jer buat nih

36

fAiRy PrInCesS said...

orang wat asenye.. leh caye ke ada ufo??

Zyash said...

sape la punye kerja ne yer..Betul ke x 2?
HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang
Lagi RM6.31cen nak Cashout Nuffnang

zuar said...

hans: eh??bkn ko ke punye keje?hehe.kalau bukan ko UFO la tu..haha.ke ko yg UFO nye??haha

fairy:entahla fairy..fenomena alam ke ape pun xpasti gak..misteri kn..kalau tau xnama misteri lagi la kn..haha

zyash:bukan zyash punye keje ke tu??hehe.ntahla kn..sape la rajin sgt nk bt bnda tu..huhu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive