Wednesday, February 9, 2011

Home » » Pengalaman Malam Pertamaku

Pengalaman Malam Pertamaku

Share


Pengalaman Malam Pertamaku 

Salam 1Malaysia..Cuti Chinese New Year baru-baru ni banyak betul kenduri kawin. Korang pun mesti ada yang dah nak kawin kan? Kalau ada jangan lupa jemput saya nanti na...(Buat muka tak malu) ^_^. Jom baca kisah orang yang dah kawin nak??Meh baca kat bawah meh..Tajuk dia pengalaman malam pertamaku..Malam pertama?????


Kisahnya bermula macam ni.....

Ada la sepasang pengantin baru berada di bilik tidur pengantin saat malam pertama. Biasalah...Malam pertama...Faham-fahamla kan..

Pada tengah malam pertama tu, tiba-tiba isterinya mengerang, "Aduh.... Sakit, Bang!"

Si suami pun menenangkan isterinya, "Jangan menangis sayang. Nanti ibu dan ayah dengar. Mereka mungkin belum tidur lagi. Lama dah sayang mengerang ni...Bertahan ye..

Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan bilik tidur pengantin. Isterinya tetap mengerang kesakitan, "Sakitnya bang!!Sakit!!

Tapi oleh kerana tak dapat menahan sakit yang amat sangat, isterinya bertambah kuat mengerang. Mahu tak mahu, si suami pun berkata, kali ni kuat sikit suaranya, "Sabarla sayang! Tahan la sikit, tunggu esok k baru kita cabut."

Mertua lelaki masih belum tidur dan mendengar anak perempuannya mengerang. Tapi dia tak peduli. Biasalah, malam pengantin. Aku pun dulu macam tu jugak. Fikirnya.

Namun pengantin perempuan terus mengerang, hingga ayahnya pun hilang sabar. Dia bangun dan terus pergi ke bilik sebelah, lalu ditendangnya pintu bilik pengantin. Dummm!!!

Dengan rasa geram si ayah mertua berteriak, "Apa korang buat ni?? Kamu tak reti ke?? Mati anak aku nanti kalau sampai esok baru nak cabut!Cabut sekarang!!

Terkejutlah kedua pengantin itu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya:

"Ayah, sakit gigi je...Tak mati pun la... Lagipun mana ada klinik gigi yang bukak 24 jam kan?"

Si ayah pun tersipu-sipu malu...Lalu masuk ke bilik tidur dengan muka merah padam...Hik3






18 comments:

fAiRy PrInCesS said...

hikhikhik.. malunye bace.

penaberkala said...

kah3, lawak lucah
ayah mertua pun, kang dah malu
sape suh intai2 dengar,hak3

nas said...

ala.. kantoi la sbb tadi ko sebut esok baru nak cabut.. aku pon da leh agak da... :P 8-}

amry said...

dah agak dah sebab pernah terbaca. hehehehe...
aku pon dah rasa macam sedikit malas der bro sekarang. aduhaiiii

zuar said...

fairy: malu ke?xpyhla malu..fairy pun nak kawin gak kn..haha

penaberkala:mana da lucah..lucah sikit je tu..haha

nas: kantoi ke?tp nape baca jgk..hahaha

amry: tau xpe..malas satu sebab tenet slow..kedua idea xkua3..hahaha

khuza hasan said...

klaka..senyum sengs0rang..;)

cart kartika said...

hahah wat da?? kui3.. slalu ad cter cm gni kn.. suspen jew hik3 ! :p

Anonymous said...

eleh nie lawak zman tok anjang aq dlu @@~

kerek seyh~

:-t

Pijieeee said...

ngeh ngeh ngeh . xboleh blah :P

Anonymous said...

hahahaha..lawak gila...

Anonymous said...

hahaha siot tul laaa...whatever its funny haha

zuar said...

khuza: hehe.bahaya tu senyum snsorang:-p

cart: hehe.tapi sllu je tertipu kan wlupn sllu ade.hehe

anon: lame btl lawak ni.huhu

pijiee: memang xleh blah.haha

anon: jgn jd gila dh la k.:-p

anon: suke korang kan cite2 cmni:-p

nana ayrien said...

hahahahahahaha....
wat orang suspen jer
trok btol sakt beliau
hahahaha

zuar said...

nana: terok kn.huhu

Dyona said...

ow no!! hha

nur aini said...

hahaha..bikin suspen jer..apa lha...=))

nur aini said...

=))

Anonymous said...

LAWK2

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive