Monday, April 4, 2011

Home » » Keputusan Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010(ABPBH 2010)

Keputusan Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010(ABPBH 2010)

Share


Keputusan Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010(ABPBH 2010)


Tarikh: 03 April 2011

Tempat: Genting Highlands


Senarai Pemenang ABPBH 2010:

1. Artis Duo/Berkumpulan Popular – Sixth Sense

2.Pelakon TV Wanita Paling Popular – Fasha Sandha

3. Penyampai Radio Popular – Faizal Ismail

4. Artis Komedi Wanita Popular - Noor Khiriah

5. Penyanyi Nasyid Popular – Rabbani

6. Pengacara TV Lelaki Popular-Aznil Haji Nawawi

7. Artis Baru Lelaki Popular – Shahir

8. Penyampai Radio Wanita Popular – Fara Fauzana

9. Pelakon TV Lelaki Popular – Remy Ishak

10. Pengacara TV Wanita Popular – Fara Fauzana

11. Artis Komedi Lelaki Popular – Zizan

12. Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Dato Rosnani Jamil

13. Penyanyi Lelaki Popular – Faizal Tahir

14. Pelakon Filem Wanita Popular – Lisa Surihani

15. Artis Mobile Popular – Sixth Sense

16. Artis Baru Wanita Popular - Ana Raffali

17. Pelakon Filem Lelaki Popular -Shaheizy Sam

18. Penyanyi Wanita Popular - Yuna 

19. Bintang Paling Popular - Shaheizy Sam



Tahniah kepada semua pemenang..Semua pemenang malam ni memang layak menang. Cuma agak terkilan sikit sebab Lisa Surihani tak menang Anugerah Bintang Paling Popular..Tapi Shaheizy Sam pun memang layak kan cuma kalau boleh nak Lisa Surihani menang:-p. 

Sekali lagi tahniah kepada artis-artis Malaysia yang berbakat dan popular tu. Yang paling penting jangan lupa diri, sebab sekejap je akan hilang populariti tu semua kalau tunjuk perangai tak senonoh kat peminat - peminat tau..So, pandai-pandai la bawa diri..Panjang pulak nasihat malam ni ye Cik Lisa..Tapi Cik Lisa ni baik kan..^_^



Gambar Lisa Surihani ABPBH 2010

kredit: Ohbulan.com

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive