Wednesday, May 18, 2011

Home » » Sebab Cuci Kereta Lagi Best Dari Berkhalwat

Sebab Cuci Kereta Lagi Best Dari Berkhalwat

Share


Sebab Cuci Kereta Lagi Best Dari Berkhalwat


Salam semua..Pergh!Tajuk tak leh blah kan. Mesti korang nak tau betul ke cuci kereta lagi best dari berkhalwat. Ce baca..Ce baca.^_^


1. Cuci kereta boleh dilakukan depan kawan-kawan tanpa merasa malu dan bersalah.

2. Masa sedang asyik menggosok badan kereta tak perlu tengok-tengok kiri kanan.

3. kereta tak merengek-rengek masa ia mula basah dan licin oleh sabun.

4. Boleh tangguh beberapa minit, pergi sambut telefon, makan nasi, pergi tandas, hisap rokok tanpa sesiapa yang tak puas hati.

5. Tak perlu pujuk-pujuk dan berjanji untuk bertanggungjawab sekiranya hendak mula mencuci kereta.

6. Lepas cuci boleh naik dan tekan-tekan serta baring-baring dalam sebarang posisi tanpa rasa takut disergah pencegah maksiat.

7. Tak perlu bersusah payah mencari tempat tersembunyi. Depan rumah atau di stesyen minyak pun boleh.

8. Nak pancut air sepuas-puasnya dalam atau luar enjin tiada yang larang.

9. Nak buat setiap hari lagi digalakkan, malah dipuji oleh mak bapak,kawan-kawan.

10. Majikan tidak akan memecat anda.


Kredit to Kakilepak



Betul tak??^_^

3 comments:

d_tieah said...

Hahaha.. Cuci kereta memang best dari cuci motorsikal.. Ngee :)

Entry Terbaru : Usop Wilcha Nak Jadi DJ Radio???

hana said...

haha..
cuci kereta penat la..
haha

zuar said...

d_tieah: dok saje lg best..hehe

hana: kalau khalwat pnt gak..pnt lari..hehehe

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive