Sunday, July 24, 2011

Home » » [Ekslusif]Kenapa Perempuan Melayu Selalu Kena Histeria???

[Ekslusif]Kenapa Perempuan Melayu Selalu Kena Histeria???

Share
 
[Ekslusif]Kenapa Perempuan Melayu Selalu Kena Histeria???

Kes ni berlaku di sebuah sekolah berasrama penuh di sebuah negeri di Malaysia. Nama sekolah dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu. Kebanyakan yang terkena histeria adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Kenapa??

Kisah benar ni berlaku pada awal tahun 2011 yang lalu. Seorang bomoh yang memang handal dalam alam ghaib ni telah dipanggil untuk selesaikan masalah yang agak berat ni. Untuk penjelasan lanjut ikuti dialog antara bomoh tersebut dan jin yang merasuk pelajar tersebut.

Bomoh yang dipanggil begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar-legar di asrama yang merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu dan menyebabkan pelajar perempuan terpekik terlolong tak tentu hala. Ketika sampai di tempat berlakunya kejadian tersebut, bomoh pun membaca jampi serapah....

Selepas berjampi lebih kurang 15 minit, bomoh tersebut pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan rupa sebenar yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir-hampir pengsan dibuatnya!

Untuk perbandingan, mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin tu!!! Memang betul-betul hodoh nampaknya. Tapi bomoh tetap kuatkan semangatnya untuk teruskan dialog dengan jin tersebut. 

Lalu bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak mengalah walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.


"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!" Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai jin ifrit?????"


Dengan pantas dan tenang, ketua jin pun menjawab...


Siapa bilang gadis melayu tak menawan..
Tak menarik hati, tiada memikat...
Kalaulah memang tak mungkin aku tertarik...
Kalaulah sungguh tak mungkin aku kan masukkkkkk. Oyeahhh!!!






Sumber: Jumpa kat forum gempak.org pastu edit tambah-tambah kat mana yang patut.


Apa yang best tentang Proton Saga FLX CVT??Nak tau klik laa sini..

5 comments:

blog-tips-kurus said...

kurengg assam jawe!! chess!! (",)

*gadis Melayu memang menawan kan?!

♦♦orked♦♦ said...

hahahahahaha
=))

Wadi AR said...

ouhh, sdp x beliau nnyi encik?

♥Cik Nurfarah♥ said...

la dah tau dah ending dia

[aliaa_syahirah] said...

sengal^10.. hahahaa =))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive