Friday, October 21, 2011

Home » Forteen - Berdua Bersatu MP3 + Lirik Link Mediafire

Forteen - Berdua Bersatu MP3 + Lirik Link Mediafire

Share

 Forteen - Berdua Bersatu MP3 + Lirik Link Mediafire


Korang dah dengar ke belum lagu kumpulan Forteen ni terbitan KRU. Best wooo..KRU yang buat lagu mesti semua best-best betul tak? Tajuk dia Berdua Bersatu. Kalau yang belum dengar lagi bek korang dengar sebab kalau tak dengar memang cakap tak best. Haha. Chow cincau. Download link kat bawah sekali....


Lirik Lagu Forteen - Berdua Bersatu

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Chorus
Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu
Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Ulang Chorus


Kredit to 1liriklagu



MP3 Berdua Bersatu - Forteen link mediafire kat sini . Nak tengok sedutan video klip tengok kat sini


Amacam??Best tak??


Forteen - Berdua Bersatu MP3 Download|Lirik Berdua Bersatu - Forteen

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive