Wednesday, November 30, 2011

Home » , » Penjelasan Shida Harmi Berkaitan Gambar Mesra Bersama Khairul Fahmi

Penjelasan Shida Harmi Berkaitan Gambar Mesra Bersama Khairul Fahmi

Share

Penjelasan Shida Harmi Berkaitan Gambar Mesra Bersama Khairul Fahmi


 Kredit to Rotikaya.com

Akhirnya semua isu dah pun hampir selesai dengan penjelasan daripada tuan punya badan sendiri iaitu Shida Harmi. Gambar-gambar Shida Harmi dengan Khairul Fahmi a.k.a Apek sebenarnya disebarkan oleh orang lain yang memang dengki dengan populariti Apek sendiri. Gambar tu boleh tengok kat sini

So, lepas ni Apek kena sentiasa berhati-hati nak bergambar dengan orang lain sebab tak semua orang suka kita walaupun di depan nampak baik tapi kat belakang memang sebaliknya. Biasa la bila dah popular ramai yang dengki kan.


Persoalannya sekarang siapa yang menghantar emel tu?

1 comments:

Saya,MRMS said...

Biasala manusiakan...asyik dengki je...singgah sebentar ni...nice blog

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive