Tuesday, December 13, 2011

Home » , » Jom Download Angry Birds Rio 1.1.0 Main kat PC!

Jom Download Angry Birds Rio 1.1.0 Main kat PC!

Share

Jom Download Angry Birds Rio 1.1.0 Main kat PC!

Gua dah main complete semua 4  level Angry Birds version 1.0 kat bawah ni dah. Korang ade?? 




Sekarang ni gua nak main Angry Birds Rio 1.1.0 macam gambo kat bawah ni plak. Serius best siot main guna PC. Korang main pakai Samsung Galaxy Tab dengan Samsung Galaxy S tu tak puas dowh. (#AyatorangtakdegadgetSamsung). 



Lagi puas kalau korang main kat PC tak pun kat laptop sebab kalau geram leh tumbuk skrin tu sampai korang puas hati. Haha. 

Ni versi offline bukan online k. Tak payah nak guna internet kalau nak main.

Download kat sini 

2 comments:

Anne said...

jom3 ramai2 donlod!!!!best ni~~

zuar said...

anne: jom3.download pastu main sampai hbs.jgn xlepas lak main tu.huhu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Singgah je???Komen la sikit.:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Sensasi

Blog Archive